ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

  1. Αποστολή προϊόντων μικρού βάρους και όγκου και με την ΕΛΤΑ courier  ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ. Για δέματα μέχρι 5 κιλά το κόστος αποστολής είναι 4.30 € ενώ το κόστος της αντικαταβολής είναι 1.50 € (τιμές με Φ.Π.Α. 24%). Ο χρόνος παράδοσης με αυτό τον τρόπο είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και 2-3 εργάσιμες ημέρες για τα νησιά.

  2. Αποστολή προϊόντων μικρού βάρους και όγκου και με την ACS courier . Για δέματα μέχρι 3 κιλά το κόστος αποστολής είναι 4.30 € ενώ το κόστος της αντικαταβολής είναι 1.50 € (τιμές με Φ.Π.Α. 24%). Ο χρόνος παράδοσης με αυτό τον τρόπο είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και 2-3 εργάσιμες ημέρες για τα νησιά.

  3. Αποστολή προϊόντων μικρού βάρους και όγκου και με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία . Για δέματα μέχρι 5 κιλά το κόστος αποστολής είναι 3.30 € ενώ το κόστος της αντικαταβολής είναι 1.50 € (τιμές με Φ.Π.Α. 24%). Ο χρόνος παράδοσης με αυτό τον τρόπο είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και 2-3 εργάσιμες ημέρες για τα νησιά.

  4. Για ογκώδη και βαριά προϊόντα, η αποστολή γίνεται με μεταφορική εταιρία. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μαζί την οικονομικότερη λύση μεταφοράς. Για αυτή την περίπτωση η πληρωμή γίνετε ΜΟΝΟ με Τραπεζικό Έμβασμα πρίν από την αποστολή. Ο χρόνος παράδοσης με αυτό τον τρόπο είναι 3-4 εργάσιμες ημέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και 5-7 εργάσιμες ημέρες για τα νησιά. Το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει τον παραλήπτη.

  5. Εάν οι παραπάνω τρόποι αποστολής δεν σας καλύπτουν και θέλετε η αποστολή των προϊόντων σας να γίνει με κάποιον άλλο τρόπο π.χ. με ΚΤΕΛ παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σημείωση: Οι τιμές των προϊόντων δεν περιλαμβάνουν έξοδα μεταφοράς.

Παραγγελίες που εμφανίζουν βάρος αποστολής μεγαλύτερο των 10 κιλών, υπολογίζονται κατά περίπτωση από εμάς και σας ενημερώνουμε άμεσα για το κόστος της.

Ευχαριστούμε

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA): Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος. Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της

αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη: Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την